joi, 1 mai 2008

Catalina Ponor este noul director de imagine al Fundatiei umanitare "George Becali"

Fosta gimnasta Catalina Ponor este noul director de imagine al Fundatiei umanitare "George Becali" si a declarat ca este onorata sa ocupe un astfel de post, pentru ca ii place sa fie implicata in acte de caritate, transmite corespondentul NewsIn.

"Vreau sa ma implic cat mai mult in actiunile de caritate pe care domnul Becali le va face prin intermediul fundatiei sale. Ii multumesc pentru ca mi-a dat aceasta sansa, de a lucra alaturi de dansul. Am acceptat acest post pentru ca dansul este singurul care face cu adevarat acte de caritate. Azi (n.r. joi) a fost prima mea zi de lucru, am inceput de la ora 12:00 si cred ca m-am descurcat foarte bine. De asemenea, domnul Becali mi-a lasat o impresie foarte buna", a declarat Catalina Ponor, care a adaugat ca va avea biroul in palatul patronului Stelei din Aleea Alexandru si isi va duce acolo toate medaliile pe care le-a obtinut in intreaga sa cariera.

Fosta gimnasta a mai precizat ca va primi un apartament de serviciu din partea lui Gigi Becali, dar si un salariu, cu toate ca despre acest aspect nu a apucat sa stea de vorba cu finantatorul Stelei. "Joi am prezentat-o pe Catalina Ponor oamenilor din fundatie, nu a muncit propriu-zis. O sa aiba biroul la palat, pentru ca acolo e fundatia. Ea este un bun national si orice om de valoare care va vrea sa lucreze la mine, il iau cu placere", a declarat, pentru NewsIn, Gigi Becali.

Altfel, Ponor a dezvaluit ca nu a acordat, pana acum, o prea mare importanta fotbalului: "Nu m-a pasionat fotbalul, dar daca domnul Becali m-ar lua la stadion, as merge cu placere la meciurile Stelei. Imi doresc foarte mult ca anul acesta Steaua sa iasa campioana".

Catalina Ponor a devenit tripla campioana olimpica la Atena 2004, cucerind aurul cu echipa Romaniei, la sol si la barna. Palmaresul sau mai cuprinde trei medalii de argint la CM de la Anaheim, in 2003 (echipe, barna si sol), un bronz la CM de la Melbourne, in 2006 (barna) si unul la Stuttgart, in 2007(echipe). In 2004, Ponor a cucerit, la CE de la Amsterdam, trei medalii de aur (echipe, barna si sol), in 2005, la CE de la Debrecen a luat aurul (barna), iar in 2006, la CE de la Volos, a cucerit argintul la proba pe echipe, aurul la barna si bronzul la sol. La sfarsitul anului 2007, Catalina Ponor s-a retras din activitatea sportiva.


Sursa:www.newsfive.net

Niciun comentariu: