vineri, 11 aprilie 2008

Mutu...mi-a devenit erou...

Chiar daca mi-a fost antipatic ca jucator o buna perioada de timp pentru greselile care le-a facut in defavoarea imaginii fotbalului romanesc , Adrian Mutu m-a facut sa-l respect acum.Asta datorita faptului ca a devenit un jucator constant , echilibrat , luptator si devotat pentru echipa.Aseara la meciul unde Fiorentina s-a calificat in semifinalele europene , Mutu a marcat doua goluri de exceptie care m-a facut sa fiu mandru de el. Eu sper ca aceasta constanta in joc se va regasi si la CE de anul acesta si ca echipa nationala se va afla pe unul dintre locurile de pe podium.Poate visez frumos , dar imi doresc din tot sufletul ca si fotbalul sa devina ceea ce a fost odata pe vremea lui hagi si Popescu.

Dar cu atat mai bine ar fi ca Fiorentina sa ajunga in finala si sa o castige , Mutu sa marcheze si cota sa de piata sa creasca mult peste asteptari.

Nu am sa uit sa amintesc si de golurile lui Contra.Felicitari ambilor jucatori si mai ales sa incepem sa visam la CE si la finala de la aceasta.


Dragos-Andrei


Niciun comentariu: